?

Log in

 
 
04 March 2010 @ 02:21 pm
Days off are awesome  
liketheroad posted a meme, and I figured I've added a few people and a few people have added me, so...yeah. :D



What song are you currently addicted to?
'Stood Up' by A Fine Frenzy. It sounds vaguely like Enigma, so I love it soooo very much.

What books are you currently reading?
'Too Scared To Cry' by Lenore Terr, m.d. It's a book about how trauma affects children, and it's intensely fascinating and devastating at the same time.

What's the most enjoyable thing you've done today?
Not go to work? Heh, idk. It's my day off so I'm just lolling around. Hmmm, downloading a bunch of Kris Allen music is pretty enjoyable.

What is the one skill you wish you had?
The ability to draw what I see in my head.

Sweet or Salty?
Sweet

What's your current fandom/obsession/addiction?
Generation Kill, Stark Sands, Alexander Skarsgaard, True Blood(LOL), Band of Brothers, Southland(HOMG, AMAZING. BUUUULLLLL.)

Cake or Death?
Bzuh? Cake.

What Web sites do you always visit when you go online?
LJ, email, ONTD, Roiworld.com(it's an addictive dress up site, and yes, I am a 23 year old who likes to dress up dolls online. *chagrin*), Facebook sometimes....

What was the last thing you bought?
A root beer from work.

What book do you think everyone should read?
'The Deathgate Cycle' by Margaret Weiss and Tracy Hickman. It's by far my favorite fantasy series. That or the 'Sevenwaters Trilogy' by Juliet Marillier.

Do you get cravings? If so, what do you crave?
Um, not many these days. It depends on the day. Well, actually, I'm usually always in the mood for a Mt.Dew.

What do you do to change your mood?
Just carry on, I guess. I'm not big on acknowledging moods and emotions, so I just wait until it passes.

What was the last meal you ate?
The hot dogs I had for dinner last night. OM NOM NOM.

Do you want to learn another language?
Fuck yeah! I, in all honesty, want to learn every language I can. Latin, Spanish, French, Italian, German(Ja! Ancestry!), Japanese, Chinese(Mandarin and Cantonese), Swahili, Dutch, Swedish, Danish, Russian, Portuguese, Korean, Irish, Arabic, Hebrew...You get the idea. I love the thought of being able to communicate with as many people as possible.

Six things you can't live without.
- My iPod
- Shower
- My computer
- Books, of any kind.
- My puppy dog
- My Family(Lol, this isn't in order of importance, just so you know.)

Find the closest book currently sitting near you and flip to page 54. What is the first sentence of the second paragraph?
"Tania was furious." from 'Too Scared To Cry'

What's something you'd like to say to someone right now?
I love you, and miss you! To my nephews, Sister, Brother, and Bro-in-law.

What are you looking forward to?
Getting back into school this summer. Abnormal Psychology, here I come!

I tag whoever wants to do the meme!

Man, when you're a resident, community college is freaking cheap in Texas. Like, holy shit. I'll still need grants and stuff, but still!
 
 
Current Mood: contentcontent
Current Music: Swan Song-A Fine Frenzy